  • Data: 2020-10-26 17:02:41
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 26, 2020 at 4:43:25 PM UTC+1, Marek wrote:

    > Nigdy nie wiadomo. Teraz jest presja na zdalną pracę i rozbudowę
    > infrastruktury. Te 5 lat może nie nagle zmienić w 6 miesięcy.

    ...i bedzie jak zwykle, czyli 5G na papierze, a tranfer bez zmian ;)

    Ja na wsi mam mozliwosc podpiecia swiatlowodu (idzie slupem energetycznym stojacym na
    mojej dzialce, ze 20m kabla), ale jak czytam opinie to tak sobie to dziala ;) ,
    finansowane przez UE...
    No i drozej niz moja radiowka, doplata za zewn. IP i to zmiennego, nie daja dostepu
    do routera...
    Przy radiowce kupilem sobie ubiquiti nanobrigde M5, sprawdzilem co lapie, mail do
    dostawcy, dalo sie zdalnie dostac dostep na tydzien do testow i tak dziala ponad 10
    lat, nikt mi niczego nie blokuje...
    BTW kolega z pracy przeszedl na swiatlowod pomaranczy, co jakis czas wywala go na
    spotkaniach przez zooma ;)