  • Data: 2020-10-27 09:48:03
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 12:57:32 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Zdalne nauczanie z trójką dzieci, a wisimy na wiejskiej
    > radiówce która ciągle zdycha. Chyba czas przejść na jakieś LTE :/
    >
    > Router mam stary WRT54gl, zastanawiam się czy jest sens brać jakieś
    > coś co wtykają telekomy do abonamentu internetowego czy może kupić
    > coś nowego porządnego, co pociągnie Openwrt i będzie miało od razu jakiś modem
    > że tylko kartę wcisnąć i działa?
    > Macie jakieś preferencje? Ja się w sieci bawiłem ostatnio z 5 lat temu :/
    >
    > L.

    1. sprawdź sobie na http://beta.btsearch.pl co oferuje "operator".
    2. dostępność wielu pasm oczywiście nie gwarantuje możliwości ich agregacji
    musisz potestować.
    3. ruter+modem w jednym: 715, 618, 525 od Huawei
    4. antena: panel do miasta, yaga na wieś
    z firmy Dipol

    Do poduszki.
    router LTE z agregacją:
    https://openitforum.pl/forums/topic/2438-internet-lt
    e-advanced-jaki-router-z-agregacj%C4%85-pasm/
    ww. znajduje się taka fajna tabelka pokazująca, który model agreguje
    konkretne pasma:
    https://openitforum.pl/uploads/monthly_2018_09/2s8lr
    ms.png.fc6ac6ab177d20f7188de68419f6438b.png
    i wygląda na to, że albo:
    Huawei B618s-22d lub Huawei B715

    wewnątrz postu, tego z pierwszego ww. linku, jest link do portalu
    elektroda.pl:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3479510.html
    gdzie goście rozkminiają temat B618 czy B715.