  • Data: 2021-12-25 13:26:54
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2021 o 12:40, Uzytkownik pisze:

    > Jak rozumiem posiadasz stosowne uprawnienia, aby koledze Cavallino
    > wystawić protokół badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i
    > podpiszesz się pod takim protokołem stwierdzając, że instalacja bez
    > uziemienia PE oraz bez wyłącznika różnicowo-prądowego jest bezpieczna i
    > zgodna z obowiązującymi przepisami?

    Piszesz o uprawnieniach możliwych do zdobycia online w 24h na 5 lat?
    Czy obowiązujące przepisy stawiają wymóg zgłoszenia rozbudowy garażu?

    > Jeżeli nie masz takich uprawnień to spadaj ze swoimi, szkodliwymi
    > poradami i nie wypowiadaj się w tematach o których nie masz
    > najmniejszego pojęcia.

    Jak zwykle mylisz pojęcia. Nic nowego. Inna sprawa, że nie dokonuję
    żadnych porad, co usilnie próbujesz mi wcisnąć swoimi głupkowatymi
    wypowiedziami. Nikogo do niczego nie zmuszam co ty robisz na każdym
    kroku i bredzisz przy tym zakłamując że są jakieś obowiązki.

    Wyraźnie napisałem, że pewne rzeczy są dla zapewnienia większego
    bezpieczeństwa i wielu przypadkach są bez sensu, choćby dlatego, że nie
    są używane.

    > Kiedy w domu palą ci się bezpieczniki to wyciągasz z nich ten cienki
    > drucik, a w jego miejsce wkładasz grubego gwoździa?

    To w różnicówce tak idzie? Nopopacz, nie wiedziałem :]

    > Jak wyłącznik
    > nadmiarowo-prądowy się wyłącza to go wywalasz, a przewody zwierasz?

    Gdzieś kwestionowałem nadprądowe? Znów mi coś implikujesz?

    > Widzisz i to właśnie cechuje kompletnych ignorantów (żeby nie powiedzieć
    > kompletnych idiotów), którzy zamiast dociec dlaczego tak się dzieje i
    > usunąć przyczynę to po prostu rozwiązują problem poprzez usunięcie
    > zabezpieczeń.

    Będziesz zatem używał zawsze nieiskrzącej wiertarki, spawarki itp, żeby
    różnicowy nie wywalał?

    Ktoś mądrzejszy zapewne zaproponowałby podział instalacji ale raczej
    tego się po tobie nie spodziewam :)

    > Aby dokonać takiej oceny trzeba posiadać wiedzę oraz stosowne uprawnienia.

    Nie potrzeba uprawnień, żeby posiadać wiedzę. Zwyczajnie kłamiesz :) Jak
    zwykle z resztą.

    > Poza tym Cavallino nie posiada szklanej kuli aby wywróżyć co kiedyś
    > postanowi podłączyć do tej instalacji.

    To może od razu zaproponuj mu wszystko co niezbędne do uruchomienia
    małego reaktora? Już proponowałeś filtry, sliltry, przepięciówkę, zaraz
    dojdziesz do własnej elektrowni.

    Instalację można budować rozwojowo, jak przewidzenie miejsca w
    rozdzielnicy na rozbudowę i wykonanie instalacji z Pe bez podłączania Pe
    w obecnej fazie kiedy nie jest ani wymagana ani potrzebna czy inne
    możliwości, potrzebne do dalszej rozbudowy.

    Dobry fachowiec, powinien podjechać na miejsce, ocenić to w realu i
    zaproponować kilka rozwiązań w zależności od potrzeb i wymagań.

    Pokazać/zaproponować realną cenę i umówić się na wykonanie.

    Bulgocząc na necie i nie informując jeszcze o możliwych innych
    rozwiązaniach/skutkach każdy buc potrafi.

    Jak dotąd, to podałeś kilka cen z kapelusza, bez odnośników do hurtowni
    czy sklepów, które przekraczały 100% obowiązujące ceny. I ty chcesz być
    wiarygodny? Buehehe.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>