  • Data: 2013-05-12 21:06:47
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 20:47:30 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Patrz Pan, a na cmentarzach tych tkanek ludzkich to już chyba w
    >
    > megatonach trzeba liczyć :)
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > MW

    To kolejny dęty temat. Postawili jako priorytet że dla kasy to robił. A mnie jak bym
    nie liczył to wychodzi że półtora tysiąca na miesiąc na czysto jak wyszedł to było
    wszystko. Co do zagrożenia. Mało się nie zesrali jakie to groźne i jakie ogromne
    zagrożenie. Tylko że przez kilka lat nic się nie stało. To tak jak by każdemu
    facetowi kutasa zaplombować bo może zgwałcić. Dokładnie to samo co on gdzieś wywoził
    jest w śmietnikach, bo czym się różni wycięty woreczek żółciowy od bebechów z kury. W
    śmietnikach lądują jeszcze pampersy z gównem i podpaski. I żadna specjalistka z
    sanepidu nie widzi i nie każe tego pakować w czerwone worki maksymalnie do 3/4
    pojemności. Czyli nie wiadomo o co chodzi. To znaczy że chodzi o kasę. Pan telewizor
    powiedział jaki to super interes bo jeden szpital płaci 45 tysięcy miesięcznie za
    utylizację odpadków. To ja się kurwa grzecznie pytam dlaczego żaden dziennikarz nie
    sprawdzi dlaczego tak drogo bo to 30 razy więcej od jednego szpitala miesięcznie niż
    tamten miesięcznie zarabiał i obskakiwał więcej miejsc niż jeden szpital.