  • Data: 2022-11-02 12:13:44
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 2 listopada 2022 o 06:56:57 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    szczecinie-mozesz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zl
    otych/ar/c1-16993005

    7669,kosmiczny-wzrost-czynszu-w-mieszkaniach-pod-wyn
    ajem-dlaczego-ceny-szybuja.html

    bo mogłeś nic nie napisać. Napadles na mnie jak puttin na Ukraińców bo inne zdanie
    mieli. Wracając do tematu. Świat duży i każdy chce coś do niego dołożyć, zwłaszcza
    dziennikarze. Na jeden temat mogą być czasami więcej niż dwa stanowiska. Zapytałem o
    to jakie problemy mają właściciele mieszkań jeśli je wynajmuja, na pierwszej pozycji
    pojawiło się to. Zacytuję.
    problemów z najemcą, z czego 61,6 proc. miało je co najmniej dwukrotnie - wynika z
    badania ,,Problemy i perspektywy wynajmujących 2022" przeprowadzonego przez Rendin i
    Stowarzyszenie Mieszkanicznik.22 wrz 2022
    wyruchanych. A jak dobrze popatrzyć to statystycznie nie było takiego co by mu się
    udało nie móc problemow. Patrz na datę.
    z-kryzys-beda-musieli-poczekac-na-pieniadze-za-najem
    -jak-chronic-przed-niewyplacalnoscia-lokatora/ar/c3-
    16591065
    odzyskania. To są ludzie co nic swojego nie mają. Imigranci na przykład. Zawsze
    znajdą sposób żeby nie zarabiać albo zarabiać mało. Oczywiście można im nie
    wynajmować. Zawsze znajdzie się taki co by gowno spod siebie zezarl i wynajmie. A
    tutaj podtytuł z tego artykułu
    rosnących rat kredytów hipotecznych.
    > Masz tyle pojęcia o wynajmie, że płacisz czynsz. I tyle w temacie.
    > Jeśli warunki dyktuje wynajmujący ( tak jest dzisiaj), to lokatory musi
    > przynieść w zębach kaucję 2-3 miesięczną. Dodatkowo umowa z lokatorem na
    > najem okazjonalny
    > I jak się spóźni za jeden miesiąc, to ma drugi na zorganizowanie kasy bo
    > na koniec drugiego miesiąca ląduje na zewnątrz.
    >
    > --
    > Pete
    Mógłbyś uściślić. Jeszcze warunki dyktuje wynajmujący. Tak było kiedyś z samochodami.
    Nowy kosztowal dwa i więcej razy niż w sklepie. Bo ich za mało było. Miało to
    odzwierciedlenie w przepisach. Mężczyzna przeglądem samochód dla ubezpieczyciela nie
    mógł byc warty mniej niż 30% ceny państwowej nowego. A teraz można kupić samochód są
    1/100 ceny nowego. Gdyby nie wojna na Ukrainie i trochę większe zapotrzebowania na
    mieszkania to proces przecen byłby już w toku a rynek należał by do tego co chce
    wynająć albo kupić. Z Ukrainą to pretekst a nie powód. Jak ktoś ma perspektywę
    mieszkania pod mostem to weźmie każdy dach nad głową. W Łodzi jest ponad 20000
    pustych.