  • 1. Data: 2022-11-01 01:37:19
    Temat: Taka ciekawostka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://gs24.pl/rok-temu-bylo-to-niemozliwe-teraz-w-
    szczecinie-mozesz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zl
    otych/ar/c1-16993005
    Czyżby się zaczynało?

  • 2. Data: 2022-11-01 07:20:48
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Pete <n...@n...com>

    > https://gs24.pl/rok-temu-bylo-to-niemozliwe-teraz-w-
    szczecinie-mozesz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zl
    otych/ar/c1-16993005
    > Czyżby się zaczynało?

    Wojna na linki?
    Proszę bardzo

    https://forsal.pl/nieruchomosci/mieszkania/wideo/857
    7669,kosmiczny-wzrost-czynszu-w-mieszkaniach-pod-wyn
    ajem-dlaczego-ceny-szybuja.html

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-11-01 12:28:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 listopada 2022 o 07:20:51 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    > Proszę bardzo
    >
    > https://forsal.pl/nieruchomosci/mieszkania/wideo/857
    7669,kosmiczny-wzrost-czynszu-w-mieszkaniach-pod-wyn

    Wojna na linki. Do wojny potrzebna jest więcej niż jedna strona. Zacząłeś wojnę bo
    mogłeś nic nie napisać. Napadles na mnie jak puttin na Ukraińców bo inne zdanie
    mieli. Wracając do tematu. Świat duży i każdy chce coś do niego dołożyć, zwłaszcza
    dziennikarze. Na jeden temat mogą być czasami więcej niż dwa stanowiska. Zapytałem o
    to jakie problemy mają właściciele mieszkań jeśli je wynajmuja, na pierwszej pozycji
    pojawiło się to. Zacytuję.
    Aż 69,5 proc. właścicieli mieszkań na wynajem doświadczyło w przeszłości problemów z
    najemcą, z czego 61,6 proc. miało je co najmniej dwukrotnie - wynika z badania
    ,,Problemy i perspektywy wynajmujących 2022" przeprowadzonego przez Rendin i
    Stowarzyszenie Mieszkanicznik.22 wrz 2022
    Zajebisty interes to musi być jak na dziesięciu wynajmujacych siedmiu jest
    wyruchanych. A jak dobrze popatrzyć to statystycznie nie było takiego co by mu się
    udało nie móc problemow. Patrz na datę.
    W innym miejscu pojawił się taki artykuł.
    https://strefabiznesu.pl/wynajmujacy-mieszkania-prze
    z-kryzys-beda-musieli-poczekac-na-pieniadze-za-najem
    -jak-chronic-przed-niewyplacalnoscia-lokatora/ar/c3-
    16591065
    Interes taki że tata kupił by wieś ale pieniądze gdzieś.
    Wiem z doświadczenia że jak się pojawiają zaległości to są one w zasadzie nie do
    odzyskania. To są ludzie co nic swojego nie mają. Imigranci na przykład. Zawsze
    znajdą sposób żeby nie zarabiać albo zarabiać mało. Oczywiście można im nie
    wynajmować. Zawsze znajdzie się taki co by gowno spod siebie zezarl i wynajmie. A
    tutaj podtytuł z tego artykułu
    Rosnące ceny za wynajem mieszkań grożą niewypłacalnością najemców na wzór rosnących
    rat kredytów hipotecznych.
    To na razie tyle w kontrofensywie.

  • 4. Data: 2022-11-01 15:33:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:d1257257-3955-42bd-b42a-1276cb5ffcbbn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > https://gs24.pl/rok-temu-bylo-to-niemozliwe-teraz-w-
    szczecinie-moze
    > sz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zlotych/ar/c1-169
    93005 Czyżby
    > się zaczynało?

    fajnie, to sobie kupię jedno daleko od ruskich.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 5. Data: 2022-11-01 16:16:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 listopada 2022 o 15:33:02 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Ja bym na twoim miejscu poczekał aż się zrobią cztery miliony pustostanów. Raptem to
    że trzy lata. Dwa miliony już są. A teraz zacznie umierać po 700 tysięcy starych
    ludzi rocznie. Wygląda na to że obniżka nie będzie następowała proporcjonalnie do
    pojawiajacych się na rynku pustych mieszkaniach i domach. Będzie jak z atomówka.
    Zostanie przekroczona jakąś masa krytyczna i rynek wyłoży się w dwa tygodnie. Oj
    będzie płacz i zgrzytanie zębów tych co myśleli że jak mają nieruchomość to boga Boga
    za nogi złapali.

  • 6. Data: 2022-11-01 19:16:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > https://gs24.pl/rok-temu-bylo-to-niemozliwe-teraz-w-
    szczecinie-mozesz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zl
    otych/ar/c1-16993005
    > Czyżby się zaczynało?

    Aż z ciekawości zajrzałem. Faktycznie są, albo klitki 35-50m2 często do
    remontu, albo większe ale "na słonecznym poddaszu", co oznacza piekarnik
    latem i pizgawicę zimą :] No szał, do wyboru do koloru.

    L.

  • 7. Data: 2022-11-01 20:57:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 listopada 2022 o 19:17:46 UTC+1 Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > remontu, albo większe ale "na słonecznym poddaszu", co oznacza piekarnik
    > latem i pizgawicę zimą :] No szał, do wyboru do koloru.

    Daj linka do tych mieszkań co mówisz że zajrzałes.

  • 8. Data: 2022-11-01 21:40:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:31c5314b-aa00-4221-b60c-100105de0cf7n@googlegr
> [...]

    > wyłoży się w dwa tygodnie. Oj będzie płacz i zgrzytanie zębów tych
    > co myśleli że jak mają nieruchomość to boga Boga za nogi złapali.

    Pamiętaj, że przyjdzie moment kiedy Hindusi zaczną skupować mieszkania
    na wynajem. Mój kolega z pracy dostał na wesele od ojca
    dwa domy z Polakami.

  • 9. Data: 2022-11-01 22:52:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 listopada 2022 o 21:41:52 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    A co ci Hindusi będą w Polsce robili jak oni chcą do Anglii w ostateczności do
    niemiec. Gdzieś czytałem że na podstawie jakiś danych policzyli w którym roku w
    Polsce nasycenie imigrantami spoza Europy będzie takie jak jest dzisiaj w Szwajcarii.
    Zgaduj, masz trzy podejścia.

  • 10. Data: 2022-11-02 05:05:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:285bcdc5-2281-4bd2-a0b4-506670e94ddcn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > A co ci Hindusi będą w Polsce robili jak oni chcą do Anglii w
    > ostateczności do niemiec

    co do Anglii do Niemiec?

    Bogaci Hindusi z Anglii zaczną skupować mieszkania w Polsce
    żeby robić o samo co robią w Anglii czyli nic.
    Leżeć do góry wentylem.