  • 1. Data: 2022-11-01 11:37:15
    Temat: Wungiel staniał o 50%
    Od: a a <m...@g...com>

    "Jeszcze dziś prezydent podpisze ustawę o dystrybucji węgla
    nsz
    1 listopada 2022, 11:07.
    1 min czytania
    PAP
    Udostępnij artykuł

    "Andrzej Duda zapewnił we wtorek dziennikarzy, że podpisze ustawę o dystrybucji węgla
    przez samorządy "jak najszybciej". -- Dosłownie w najbliższych godzinach, bo to jest
    kwestia powrotu do pracy biurowej w Warszawie -- wskazał prezydent.
    Gminy, spółki gminne i związki gminne będą mogły kupować węgiel od importerów za nie
    więcej niż 1,5 tys. zł za tonę.
    Gminy, spółki gminne i związki gminne będą mogły kupować węgiel od importerów za nie
    więcej niż 1,5 tys. zł za tonę. | Foto: Tadeusz Koniarz / Reporter

    Zgodnie z ustawą o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych,
    gminy, spółki gminne i związki gminne będą mogły kupować węgiel od importerów za nie
    więcej niż 1,5 tys. zł za tonę.

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/xF5k9kpTURBXy9k
    Y2EzY2E1ZmUyZGNiZjM5YTEwMjI4ZGVmMzFjMGY3Ny5qcGeSlQMA
    Ps0H0M0EZZMFzQOYzQHM3gACoTAFoTEB

  • 2. Data: 2022-11-02 12:07:15
    Temat: Re: Wungiel staniał o 50%
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Nov 2022 03:37:15 -0700 (PDT), w
    <ae0ed38b-a921-45c5-95cb-7ad6e0b2379dn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Gminy, spółki gminne i związki gminne będą mogły kupować węgiel od importerów za
    nie więcej niż 1,5 tys. zł za tonę.
    > Gminy, spółki gminne i związki gminne będą mogły kupować węgiel od importerów za
    nie więcej niż 1,5 tys. zł za tonę. | Foto: Tadeusz Koniarz /

    Na pewno importerzy im ten węgiel sprzedadzą :)

  • 3. Data: 2022-11-04 03:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Na pewno importerzy im ten węgiel sprzedadzą :)

    Listopad a my sie dalej bawimy w planowanie. Swietnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 4. Data: 2022-11-04 11:57:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 03:00:06 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Listopad a my sie dalej bawimy w planowanie. Swietnie.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    > Zbigniew Trzaskowski
    Palisz węglem jak w XIX wieku?

  • 5. Data: 2022-11-04 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Palisz węglem jak w XIX wieku?

    Jestes samolubnym chujem? Spojrz odrobine dalej niz czubek własnego
    nosa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 6. Data: 2022-11-04 18:10:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 11:57:36 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

    > Palisz węglem jak w XIX wieku?
    Napisał to ten który worki z pelletem całą zimę w przedpokoju trzyma a piec syfi mu w
    kuchni

  • 7. Data: 2022-11-05 02:52:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 14:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Niby dlaczego mam patrzeć poza czubek własnego nosa. Żebym takich manipulatorów jak
    ty oglądał? Odrobinę dalej patrzy rząd i twierdzi że węgiel jest. Byłem u brata w
    mieszkaniu i kaloryfery letnie. Znaczy się elektrociepłownia węgiel ma.

  • 8. Data: 2022-11-05 02:57:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 18:10:43 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Napisał to ten który worki z pelletem całą zimę w przedpokoju trzyma a piec syfi mu
    w kuchni
    Srać chodziłeś za chałupę jak ja grzałem pompa ciepła. Nawet nie wiedziałem że tak
    się bedzie nazywala. Teraz, w tej chwili grzeje pompa ciepła. Coś ci nie wyszło. Jak
    zwykle zresztą.

  • 9. Data: 2022-11-05 07:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Napisał to ten który worki z pelletem całą zimę w przedpokoju
    > trzyma a piec syfi mu w kuchni

    W paleniu weglem nadal nie ma nic dziwnego.
    Palą nim setki tysiecy osób.
    To zej a nie pale, nie ma zadnego znaczenia, widze jaki problem tworzy
    cena wegla.
    Wchodzac do marketu, smieje sie ze przeciez wegiel jest. tyle ze po
    4tys za tone.
    W Poznaniu na składach po 3.5tys. Zdaje sie ze nie to obiecali nam
    jasnie rzadzacy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 10. Data: 2022-11-05 09:06:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.11.2022 o 07:59, Budzik pisze:
> [...]
    > 4tys za tone.
    > W Poznaniu na składach po 3.5tys. Zdaje sie ze nie to obiecali nam

    wątkotwórca napisał "wungiel" więc dołożę moje 3 grosze. w zeszłym
    tygodniu byłem u kominiarzy, aby kominy przerobić na kanały techniczne.
    (i na zawsze podziękować kominiarzom) Okazało się ze się nieda, bo jedna
    (słownie jedna) osoba pali węglem. od lat nie pali.. ale w papierach tak
    jest, więc nic nie wskórałem.
    Resumując. ogrzewamy gazem, prądem, pompą ciepła PECem. jedna osoba ma
    jeszcze wpisane piece kaflowe. Stolica byłego górnictwa Bytom.
    ToMasz