  • Data: 2015-05-27 06:01:33
    Temat: Re: Tani, dobry materac - jaki?
    Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... Osoby ciężkie powinny spać na twardszych materacach,
    > żeby się nie zapadać, wtedy kręgosłup jest odciążony. ...
    > Taka jest teoria. W praktyce, rano czujesz wszystkie kości :(
    Też sę tego boję w przypadku zbyt twardego materaca.

    > Kiedyś spałem > na bardzo miękkim materacu na którym
    > była jeszcze taka mata. Najlepsze spanie jakie pamiętam :)
    O macie także myślę. Może pamiętasz jaka to była mata?
    Nawet rozważam taki wariant by do czasu gdy będzie mnie
    stać na wybór materaca nie licząc się z kasą, na obecnie
    używany położyć właśnie taką matę. Ale nie mam pojęcia
    jaka musiałaby być.
    Może ktoś ma doświadczenie w tym temacie?

    Pozdrawiam
    Antek