eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd › Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
  • Data: 2022-09-18 14:08:19
    Temat: Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 września 2022 o 13:41:12 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    -z-sieci-co-jest-tansze-analiza-globenergia/

    > Dla mnie test społeczeństwa na wzrosty już się odbył i wypadł pozytywnie
    > dla rządzących.
    > Węgiel po 3-4k za tonę, drewno po 800 zł za mp? - przecież to rok temu
    > byłby absurd.
    > Ludzie kupują, klną pod nosem i tłumaczą sobie, że to przez unię i Putina
    > i tak ma być...
    > Tak więc i 3 zł/kWh dla luda po nowym roku przejdzie.
    > Tanio już było.
    >
    > TG
    A dlaczego nie napisałeś że węgiel po 7 tysięcy za tonę? W szczujni tvnu każda kwota
    przejdzie im przez gardło. Za to w tvpis sam słyszałem że węgiel będzie, gaz będzie,
    prąd będzie. I na dodatek mówili żeby się ludzie trochę wstrzymali z drogimi zakupami
    bo będzie taniej.