  • Data: 2022-09-15 10:43:10
    Temat: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 września 2022 o 10:16:12 UTC+2 Cavallino napisał(a):

> [...]
    uruchamia grzanie... Więc ściany nigdy się nie wychładzają jeśli mieszka się cały rok
    i ogrzewanie jest "włączone", czyli np. jak u mnie grzeje CWU, samo sprawdza temp. na
    zewnatz i w trybie lato resztki ciepła z grzania CWU idą w komin, normalnie w
    kaloryfery...
    > Chodzi Ci o to, że wodne co, to kosztowo dodatek do grzania cwu?
    > LOL !!!!

    ??? o to, że CWU wymusza włączenie kotłowni, czyli "ogrzewania" cały rok, więc
    niczego nie włączam/wyłączam, ściany są tylko akumulatorem ciepła, dłużej się
    nagrzewa, ale dłużej chłodzi

    > Podaj ile Cię kosztuje ogrzewanie gazem, a nie dorabiaj teorii kłócącej
    > się z faktami.

    ale ja nie twierdzę, że super tanio, tylko wygodnie ;)
    u mnie grzejniki tylko, brak podłogówek (poza łazienkami)

    natomiast stawiam, ze każde inne ogrzewanie jeśli utrzymuje temp. powietrza ~20
    stopni przez całą dobę, to nagrzeje również konstrukcje budynku (ściany, stropy).
    cudów nie ma... u mnie też przez powietrze się grzeje głównie