  • Data: 2014-06-18 10:00:13
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53a13048$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kotłownia to dziś 4 m2. Jak się uprzesz to nawet nie 1 m2 - po prostu piec
    > gazowy na ścianie w łazience.

    jak ma gaz to moze i sie zmiesci. Ale juz z zasobnikiem słusznej wielkosci
    to nie. Kilka m2 wyjdzie, dla pieca weglowego kilkanascie bo wegiel trzeba
    gdzies trzymac.

    > Sprzęt ogrodniczy w domu? Nigdy się nie spotkałem.

    kosiarka, wertykulator, zestaw szpadli, grabi itp. Trawnika nie masz? :)

    > Spiżarnia? Też zamierzchła przeszłość.

    Otóż nie. Wiele osób robi zakupy rzadko a duże. 10kg cukru, mąki, wody
    mineralne. To trzeba gdzies trzymac - ze 2m2 trzeba miec, niezależnie czy to
    szafa, czy pomieszczenie.

    b.