eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTeren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki? › Re: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
  • Data: 2019-02-16 18:31:26
    Temat: Re: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez autor pierdoli. Wysypac jakims czyms zeby zielone nie roslo. Wyrownac grabiami
    i postawic w tym miejscu budke. I tak dobrze ze jeszcze nie bylo rad zeby posadzka
    byla zbrojona a pod budka fundament na metr gleboki. I chuj ze troche sie pokrzywi
    ziemia w srodku. Wezmie grabie i wyrowna. Poza tym to znowu balsam na moje oczy.

    Nie zauważyłem słowo klucz "mała szopka" zgadzam się z Tobą ;)
    Chwasty wywalić z humusem, sypnąć worek cementu zagrabić/przemieszać
    porządnie ułożyć co tam ma (stara płytka kostka) i finito.

    Robak