  • 1. Data: 2019-02-11 06:32:09
    Temat: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szykuje mi się postawienie małej szopki narzędziowej w ogrodzie.
    Będę musiał przygotować podłoże: jakieś 20-30 cm piachu pomieszanego z
    cementem, na to zapewne płyty chodnikowe.

    Jak to zagęścić bez zagęszczarki? A może szkoda nerwów i jednak
    wypożyczyć jakąś najmniejszą zagęszczarkę?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-02-11 09:26:10
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 06:32, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Jak to zagęścić bez zagęszczarki? A może szkoda nerwów i jednak
    > wypożyczyć jakąś najmniejszą zagęszczarkę?

    Wypożycz o ile nie mieszkasz na jakimś zadupiu gdzie nie ma wypożyczalni.
    Tylko nie najmniejszą, a największą jaką jesteś w stanie
    załadować/przewieźć - pamiętaj że w wypożyczalni Ci załadują widlakiem,
    ale w domu musisz sobie poradzić bez niego.. z doświadczenia wiem że
    ~250kg w dwie osoby da radę załadować na przyczepkę, jakieś palety czy
    belki się przydadzą..

  • 3. Data: 2019-02-11 09:27:58
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 09:26, alberciq pisze:

> [...]
    > ale w domu musisz sobie poradzić bez niego.. z doświadczenia wiem że
    > ~250kg w dwie osoby da radę załadować na przyczepkę, jakieś palety czy

    a i często można wypożyczyć na pół dniówki, jak sobie wcześniej robotę
    przygotujesz to spokojnie się w tych kilku godzinach wyrobisz

  • 4. Data: 2019-02-11 09:35:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 06:32:11 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > Jak to zagęścić bez zagęszczarki? A może szkoda nerwów i jednak
    > wypożyczyć jakąś najmniejszą zagęszczarkę?

    dla tych kilku m2 nie bawił bym się zagęszczarka
    weź kawałek osb czy innej płyty meblowej przykręć do tego metrowy odcinek np łaty i
    tym zagęścisz
    Coś w ten deseń zbij z odpadów
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/ubijak-do-ziemi-z
    ageszczarka-reczna-255x255mm-bcm-i6564751676.html

  • 5. Data: 2019-02-11 09:44:50
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 09:35, Kris pisze:

> [...]
    > Coś w ten deseń zbij z odpadów
    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/ubijak-do-ziemi-z
    ageszczarka-reczna-255x255mm-bcm-i6564751676.html

    kawałek ciężkiego stempla, belki, cokolwiek masz przy budowie, przybić
    do niego poprzeczkę żeby było wygodniej podnosić oburącz i "obtańcować"
    ubijając
    Można w dwie osoby (o zgodnym charakterze)

  • 6. Data: 2019-02-11 10:17:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Roman Rogóż napisał:

> [...]
    > ubijając
    > Można w dwie osoby (o zgodnym charakterze)

    Zrobić imprezę i zaprosić wszystkich sąsiadów (na tych siedmiu metrach
    można zlokalizować punkt wydawania piwa).

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2019-02-11 12:17:16
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 11 Feb 2019 10:17:31 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Zrobić imprezę i zaprosić wszystkich sąsiadów (na tych siedmiu metrach
    > można zlokalizować punkt wydawania piwa).

    Pomysł dobry, ale mam drobną korektę. Skoro będzie piwo, to na tych siedmiu
    metrach zrobiłbym poczekalnię do toytoya, a sam toytoy miałby utrudnione
    otwieranie drzwi, żeby spowolnić kolejkę, co zaowocuje "tańcem" z przytupem
    pod wpływem ciśnienia pęcherzowego ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2019-02-11 14:12:33
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jak to zagęścić bez zagęszczarki? A może szkoda nerwów i jednak
    > wypożyczyć jakąś najmniejszą zagęszczarkę?

    absolutnie nie chcę być nie miły, ale w dyskusjach o przerabianiu
    kontenetów na domy, pada argument, że normalne lekkie domy mogą stać na
    ziemi bez fundamentów. te 30 cm piachu z cementem to raczej dość solidna
    płyta podłogowa pod szopkę. czy nie myślałeś żeby położyć płyty
    chodnikowe typu kostka polbruk i na tym postawić szopkę? Bez ekstra
    zagęszczania?
    ToMasz

  • 9. Data: 2019-02-11 17:05:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 07:12:34 UTC-6 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > płyta podłogowa pod szopkę. czy nie myślałeś żeby położyć płyty
    > chodnikowe typu kostka polbruk i na tym postawić szopkę? Bez ekstra

    Ogolnie jak konstrukcja jest sztywna i lekka to mozna calosc postawic na 4-6 filarach
    i bedzie dobrze. A zeby od spodu nie wialo starczy wkopac kraweznikowe bloczki.

  • 10. Data: 2019-02-11 21:36:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2019 08:05:10 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Ogolnie jak konstrukcja jest sztywna i lekka to mozna calosc postawic na 4-6
    filarach i bedzie dobrze. A zeby od spodu nie wialo starczy wkopac kraweznikowe
    bloczki.

    No ale jeśli wątkodawca chce mieć z tych płyt w marę schludną podłogę, to
    bez zagęszczenia będzie miał po pierwszej zimie wszystko pokrzywione.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl