eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność › Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
  • Data: 2021-12-08 15:18:20
    Temat: Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-12-08 o 13:34 +0100, Mirek Ptak napisał:
    > https://www.benchmark.pl/aktualnosci/starlink-osiaga
    -560-mb-s-w-europie.html

    U mnie aż tyle nie zauważyłem, ale często podchodzi pod 300 Mbps (z tym
    że nie siedzę też na speedtest dzień i noc).

    Na pl.comp.os.linux opisałem jakiś czas temu wrażenia dot. StarLinka.

    Co fajne - w przeciwieństwie do "zwyczajnych" satelitarnych łącz,
    StarLink ma relatywnie niskie RTD, porównywalne z ADSL.

    No i działa nawet podczas ulewy czy śniegu (fakt - ze skromniejszymi
    osiągami). Obecnie u mnie śnieżyca, ale StarLink dzielnie walczy:
    https://imgpile.com/i/UamYpR

    Wcześniej miałem internet satelitarny od BigBlu, w porównaniu ze
    StarLinkiem to straszne dziadostwo było. :)

    Mateusz