eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność › Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
  • Data: 2021-12-08 21:15:01
    Temat: Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 8 December 2021 at 15:18:23 UTC+1, Mateusz Viste wrote:

    > U mnie aż tyle nie zauważyłem, ale często podchodzi pod 300 Mbps (z tym
    > że nie siedzę też na speedtest dzień i noc).
    >
    > Na pl.comp.os.linux opisałem jakiś czas temu wrażenia dot. StarLinka.
    >
    > Co fajne - w przeciwieństwie do "zwyczajnych" satelitarnych łącz,
    > StarLink ma relatywnie niskie RTD, porównywalne z ADSL.
    >
    > No i działa nawet podczas ulewy czy śniegu (fakt - ze skromniejszymi
    > osiągami). Obecnie u mnie śnieżyca, ale StarLink dzielnie walczy:
    > https://imgpile.com/i/UamYpR
    >
    > Wcześniej miałem internet satelitarny od BigBlu, w porównaniu ze
> [...]
    Internet satelitarny to byl zawsze syf i prowincja
    i nikt tego już nie pamięta
    Lagi będą coraz większe, bo to wynika z wadliwej topologii
    a wolne musi być, gdy użytkowników na satelitkę będzie nie 10 a 100
    bo do 1000 nigdy nie dotrą

    Żadna satelitka nie przeciśnie 1Tb/s,
    bo się ze...

    a 1Tb/s / 1000 to daje 1Gb/s

    ale tyle tylko gdy wszyscy będa oglądali ten sam program telewizyjny.

    Zatem jest to żenada i wstyd, że w 21 wieku ktos ośmiela się to oferować
    zurbanizowanej Europie, która wsią już nie jest od 100 lat

    Co innego Australia interior, tam nawet wsi nie ma, bo jest pustynia i nie ma
    mieszkańcow

    ale to wstyd że Rural America żyje w tak wielkim zacofaniu, z dala od cywilizacji,
    gdy Chinczyk zbudował za 30 lat potęgę gospodarczą, a tam nadal Bonanza