    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 09:03:04 -0800 (PST)

    > to inna para kaloszy. Ale kasa przez zamontowaniem? Wybacz ale trzeba mie
    > ma e myszki w g owie eby tak zrobi . Wcale mi Cie nie szkoda. Sam si
    > zrobi e w chuja. Mo e wyniesiesz z lekcji ycia jak nauk na przysz o .
    > Popatrz na to z innej strony. Wpl cile zaliczk . Pokryla ona koszt materialow
    > du cz kosztow robocizny. Jak by p acil jak u ludzi po wykonaniu pracy to
    > by mia zrobione tak jak by chcia . Bo sprzedawca chcia by reszte pieni dzy.
    > A u Ciebie dostal zanim zrobi i ma Cie w dupie.

    Wlasnie o tym pisze a wymadrzanie stojacego z boku jest rownie
    wkurzajace jak takie podejscie. Umowy podpisywane sa z firma a nie
    panem Kaziem. Firmy maj te specyfike, ze narzucaja warunki bez wzgledu
    na to czy to sie komus podoba czy nie. Do poki sa klinci akceptujace
    takie warunki do puty beda obowiazywaly. Nie jestem pierwszy i
    ostatni, ktory przychodzi do firmy i placi za produkt w 100%.
    Kupowales kiedyklolwiek cosa wiekszego np. samochod. To sprobuj
    wyjechac bez zaplacenia a kwestia reklamacji to juz inna sprawa.

    KADAR