eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTorx a krzyzak › Re: Torx a krzyzak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Torx a krzyzak
    References: <X...@1...0.0.1>
    Organization: : : :
    Date: Sat, 25 Jan 2020 13:22:38 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 20
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1579954958 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17355 77.253.217.116:49254
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:560202
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik pracował ostatnio troche z wkretami na torxa i zastanawia
    sie dlaczego produkuje sie jeszcze cokolwiek z łebkiem pod krzyzaka
    zamiast w całosci przestawic sie na system torx...?

    > Co o tym decyduje?

    Choćby szybkość operacji umieszczenia końcówki narzędzia w gnieździe
    wkręta. Poza tym tolerancja na nieprecyzyjne przyłożenie. Do tego
    zdolność zrywania połączenia po przekroczeniu pewnego momentu siły.
    Nie wyobrażam sobie na przykład przykręcania płyt kartonowogipsowych
    wkrętami z gniazdem torx. A tak wogóle, to samych rodzajów gniazd
    krzyżakowych są dziesiątki, każdy ma swoje dobre uzasadnienie.

    Jarek

    --
    Bo w jedności tylko siła
    Żeby tylko jedna była
    Jedna świnia, jedna krowa
    Jedna dupa, jedna głowa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1