  • Data: 2015-05-29 11:48:41
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 maja 2015 10:32:05 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > - część działki, gdzie jeszcze nie zasiałem trawy - czy mogę tutaj użyć
    > chemii w stylu roundup/tornado do wytępienia chwastów, które zaczynają
    > mi kiełkować?
    > - co zrobić z chwastami, które zaczynają mi kiełkować pomiędzy młodą
    > trawą. Moja trawa zasiana ma obecnie 5-8cm (3 tygodnie)
    >
    > Mam wrażenie, że robię to nie tak :/

    Dobrze robisz.

    Odpowiadając:

    1. możesz użyć roundupu, jeśli nie ma trawy. Szkoda, że nie użyłeś przed orką, czy
    wysiewem.
    2. Na chwasty między młodą trawą - poczekaj tyle, ile zaleca producent trawy od
    wysiania i koś, często - trawa sobie poradzi, chwasty nie.
    Ewentualnie chemią - taniej Chwastox (zabija części zielone chwastów), drożej Starane
    i odpowiedniki (całe rośliny z korzeniami).

    pozdr
    AA