  • Data: 2015-05-29 15:07:04
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-29 o 15:03, twistedme pisze:
    > Dokładnie, chyba, że rzeczywiście ma plac 20x20 i przy tak częstym
    > koszeniu nie musi opróżniać kosza co chwilę, albo wyrzuca resztki na trawę.
    >
    > Ja osobiście jak się przeprowadziłem z bloku to uwielbiałem kosić trawę.
    > Przez 2 lata... Teraz czekam tylko aż syn przejmie pałeczkę, bo mam już
    > serdecznie dosyć :)

    To i tak lepsze niż jakieś grządeczki i doglądanie, żeby chwastów nie
    było itp. itd.
    A tak, to ja tam nie mam ambicji na najlepszy trawnik w okolicy, więc
    jak już mam chwilę dłuższą to go skoszę, jak nie to nie i tyle ;)
    Czasem urośnie prawie pół metrowa łąka :P
    Jakbym miał naprawdę życie planować pod koszenie trawnika, to bym się
    naprawdę musiał w łeb mocno walnąć ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /