    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzęsienie ziemi
    Date: Mon, 14 Mar 2011 20:00:34 +0100

    news:ilkjto$1li$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie wiem skad masz takie informacje
    >
    > http://forsal.pl/grafika/494775,62088,silne_trzesien
    ie_ziemi_i_fala_tsunami_w_japonii_wideo.html
    > Wspomniane elektrownie sa bodaj najblizej tegoz epicentrum, nie ma szans,
    > zeby "tam prawie nie bylo trzesienia", ja sluszalem o 6.

    W sobote po poludniu podawano max 5 stopni a to w tamtym rejonie nic
    wielkiego. Wg skali podawane prawie 9 stopni w stosunku do nawet 6 stopni to
    przepasc. Ale, dzis podano, ze to nie trzesienie ziemi jest bezposrednia
    przyczyna tej awarii a fale tsunami zalewajace pracujace spalinowe
    generatory. Jak widac trudno byc przygotowanym na wszystko.

    Pozdro.. TK