    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzesienie ziemi
    Date: Mon, 14 Mar 2011 21:06:41 +0100

    Dnia 14-03-2011 o 19:48:14 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Jak na taka skale to faktycznie zagrozenie jest nie wielkie. Japonskie
    > elektrownie atomowe byly przedstawiane jako takie, ktore w warunkach
    > czestych wstrzasow pracowaly bez problemu. Teraz ten mit prysl jak banka
    > mydlana.
    Wcale nie zauważ że oni prawie na codzień mają wstrząsy 5-6 i o nich już po
    prostu nie mówią bo są tak częste, także te reaktory muszą naprawdę dużo
    wytrzymać.

    > O ile przed peknieta tama mozna sie jakos bronic tak przed
    > promieniowaniem nie ma ucieczki. Ja jestem prosty chlop na polu i jednak
    > jestem przeciw.
    Ale zauwaz że nawet 100 razy większe promieniowanie od tła nie jest groźne
    dla
    człowieka, ba nawet jest lecznicze, są rejony np Belgia, holandia gdzie
    naturalne
    tło jest kilkaset razy wieksze od normalnego i ludzie zyja i są zdrowsi od
    reszty
    bo prawie nie chorują na raka, promieniowanie nie dopuszcza do mutacji
    rakowych
    w organiźmie. Zresztą z Czernobyla też nie wszystkich wywieźli tzn
    wywieźli ale ludzie
    cichaczem wrócili i mieszkają, było juz parę reportarzy z tamtąd.
    Oczywiście nie z samej
    strefy 0 ale z tej dalszej ale oficjalnie zamkniętej.

    --
    Pozdr
    JanuszK