    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Date: Thu, 19 Aug 2010 23:13:59 +0200

    Michał wrote:
    > Pewna firma montowała mi panele podłogowe. Położyli podkład na to
    > panele. Po 2 miesiacach panele zaczely sie ruszać, trzestrzeć.
    > Mam roczną gwarancje wiec zadzwoniłem to tej firmy a oni twierdzą, że
    > to nie ich wina, że widocznie podłoże jest krzywe.
    > Moim zdaniem to jednak źle położony podkład pod panele, bo wylewka
    > jest równa.
    > Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz
    > gorzej)? Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza
    > ponowne położenie 60m2 podłogi.

    Skoro położyli panele i dali gwarancję więc argument o krzywym podłożu
    upada, powinni byli sprawdzić podłoże i poinformować cie o swoich
    zastrzeżeniach do tego podłoża. Skoro nic nie zgłosili podłoże było dobre.

    Napisz do nich pismo z żądaniem usunięci usterki, zaznaczając że skoro sa
    fachowcami to powinni byli sprawdzić podłoże przez ułożeniem i zgłosić
    ewentualne zastrzeżenia. Skor nie zgłosili to uznajesz że jako fachowcy
    uznali podłoże za właściwie przygotowane. Wyznacz im termin usunięcia
    usterki oraz napisz że po tym terminie wezwiesz inna firmę do usunięcia
    szkody a ich obciążysz kosztami usunięcia usterki.