eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTrzeszcząca podłoga - gwarancja › Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Date: Fri, 20 Aug 2010 08:47:11 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 39
    Message-ID: <i4l8dg$dra$1@node2.news.atman.pl>
    References: <i4inpu$ln6$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i4iovd$p6p$1@inews.gazeta.pl> <i4iqmu$mur$1@news.onet.pl>
    <i4ir2p$288$2@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i4ird8$3mi$1@inews.gazeta.pl> <4c6cf1ec$1@news.home.net.pl>
    <i4k70o$ngt$1@news.onet.pl> <4c6da159$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074135015.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1282286832 14186 89.74.135.15 (20 Aug 2010 06:47:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 06:47:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4c6da159$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100819-1, 2010-08-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:401782
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa pisze:
    > Marek Dyjor pisze:
    >
    >>> Nasz klient - nasz pan. Może chciałeś mieć miękko i skrzypiąco.
    >> a ja jako wykonawca sie nie zgadzam z taką interpretacją chyba że gdzieś
    >> jest napisane że podłogę wykonano niezgodnie ze standardami na żądanie
    >> klienta
    >
    > Może wykonawca miał dyktafon ;->
    >
    >> i wykonawca nie bierze odpowiedzialności za wykonane prace.
    >> Wykonawca jako fachowiec ma obowiązek wybijać z głowy klienta bzdurne
    >> pomysły.
    >
    > "Ja jestem klient, zarabiam kupę kasy nie brudząc rączek, a ty jesteś
    > głupi robol - ma być tak, jak ja chcę". To, niestety, dość standardowe
    > podejście klientów.
    >
    > W rezultacie wykonawcy tylko kiwają głowami i robią, co się im każe -
    > nie próbując nawet tłumaczyć. Chce mieć dodatkowe ocieplenie
    > (3-milimetrową pianką - ROTFL) - będzie miał.

    Wykonawca powinien nie zgodzić się na kładzenie podwójnej pianki -
    mówiąc inaczej - powinien uzyskać pisemne potwierdzenie klienta, że ten
    tak chce (na prośbę klienta, co powinno być w oświadczeniu).

    Z doświadczenia wiem, że czasem wykonawcy podpuszczają klientów i
    pytają, "czy to ma być SX-15, czy SE-71"? Poza tym przy
    nieudokumentowanej decyzji nigdy nie wiadomo, kto kogo namawiał.
    Natomiast przy podpisywaniu kwita klient dwa razy pomyśli (czasem nawet
    to skonsultuje) a jak coś będzie nie tak, to wtedy bierze na siebie
    odpowiedzialność.

    Disklejmer: oczywiście nie generalizuję pisząc wykonawcy. Mam na myśli
    jedynie pewną sytuację, która często zachodzi na budowie. To
    podpisywanie powinien także wykorzystywać klient (vide to, co chcieli
    wykonawcy podpisać Kikiemu).

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1