    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna
    Date: Fri, 6 Feb 2009 14:17:41 +0100

    "Piotrek" <p...@w...pl> wrote in message
    news:gmh9h9$7s6$1@news.dialog.net.pl...

    > No to mam trzy fazy. Pierszy bezpiecznik jest potrójny.
    [...]
    > No to z tego wynika że poprowadzonej do kuchni nie mam.

    Oj przypatrz się dobrze. Jeśli masz w skrzynce bezpiecznik 3F, znaczy dla
    jasności: siedzi tam coś takiego:

    http://img.nokaut.pl/p/de/d9/ded937e686541c15ed91233
    3f540a52a500x500.jpg

    to jakis obwód do tego bezpiecznika jest podłączony i w mieszkaniu blokowym
    jedyna sensowna możliwość, to zasilanie kuchenki. Rozejrzyj się, czy na pewn
    w tej kuchni nie masz gdzieś na poziomie ciągu meblowego puszki w ścianie
    czy czegoś w tym stylu. Jeśli nie/nie widzisz - spróbuj popytać sąsiadów,
    albo może kogoś w biurze u dewelopera. Ewentualnie możesz jeszcze zdjąć
    pokrywę skrzynki bezpiecznikowej i zobaczyć, czy do tego potrójnego
    bezpiecznika od góry jest coś podłączone, choć szczerze mówiąc nie chce mi
    się wierzyć w to, że deweloper dał bezpiecznik pod obwód trójfazowy, a nie
    zrobił samego obwodu, to raczej mało prawdopodobne, obstawiałbym jednak, że
    ten obwód gdzieśtam w tej kuchni jest, może być np. zatynkowana przez
    tynkarzy na rowno ze ścianą puszka.

    J.