  • Data: 2011-05-18 13:29:01
    Temat: Re: Turbina wiatrowa
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo mnie to zainteresowało, bo w przeciwieństwie do solarów, dla mnie
    > ma to jakiś sens w naszej szerokości geograficznej i w moim obecnym
    > miejscu zamieszkania.

    Tez wlasnie sie zastanawiam nad takim wynalazkiem.
    Wiatry u mnie rowniez spore i do grzania wody taka elektrownia bylaby
    jak znalazl.

    Z doswiadczen uzytkownikow wiadomo, ze solary sie nie spisuja, tzn.
    spisuja kiedy nie trzeba :)

    Ale najpierw musze skonczyc budowe i dopiero potem takie wynalazki.
    Bede z uwaga sledzil ten watek i Twoje przedsiewziecie (jesli bedziesz
    chcial sie podzielic uwagami :))

    pozdrawiam
    --
    Marek