  • Data: 2019-05-01 20:44:47
    Temat: Re: Tynk wewnetrzny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 May 2019 00:47:23 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Jak masz małe dzieci to cementowy, jak nie ma chętnych do demolki
    > ścian to może być gipsowy ;)

    Ja zrobiłem w mieszkalnej części gipsowy (bo często są poprawki i łatwiej
    wtedy gładzią strukturę gipsiaka uzyskać niż cementowego, a jeszcze na
    głowę nie upadłem żeby cementowy w całości zaciągać gładzią), zaś w garażu,
    pomieszczeniach technicznych i niecce basenu, cementowy -- właśnie mi robią
    (a 3 maja się zgłosiła z wejściem ekipa od wylewki). ;)

    Swoją drogą niezły syf w niecce miałem po dwóch latach stania i czekania na
    lepsze czasy. Muł, glony -- nic fajnego. Do tego stopnia było obleśnie, że
    karcherem szorowałem.

    --
    Pozdor
    Myjk