  • 1. Data: 2019-05-01 06:22:29
    Temat: Tynk wewnetrzny
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Jaki tynk wybrać do wewnatrz, cementowo-wapienny czy gipsowy?
    Planuje w lazience i holu tynk cementowo-wapienny, a w pozostalych
    pomieszczeniach gipsowy.
    Czy gipsowy bedzie odporny na różne warunki użytkowania?

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2019-05-01 09:47:23
    Temat: Re: Tynk wewnetrzny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 maja 2019 06:23:26 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:
> [...]
    > pomieszczeniach gipsowy.
    > Czy gipsowy bedzie odporny na różne warunki użytkowania?

    Jak masz małe dzieci to cementowy, jak nie ma chętnych do demolki
    ścian to może być gipsowy ;)

    L.

  • 3. Data: 2019-05-01 20:44:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 May 2019 00:47:23 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Jak masz małe dzieci to cementowy, jak nie ma chętnych do demolki
    > ścian to może być gipsowy ;)

    Ja zrobiłem w mieszkalnej części gipsowy (bo często są poprawki i łatwiej
    wtedy gładzią strukturę gipsiaka uzyskać niż cementowego, a jeszcze na
    głowę nie upadłem żeby cementowy w całości zaciągać gładzią), zaś w garażu,
    pomieszczeniach technicznych i niecce basenu, cementowy -- właśnie mi robią
    (a 3 maja się zgłosiła z wejściem ekipa od wylewki). ;)

    Swoją drogą niezły syf w niecce miałem po dwóch latach stania i czekania na
    lepsze czasy. Muł, glony -- nic fajnego. Do tego stopnia było obleśnie, że
    karcherem szorowałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-05-01 21:01:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 maja 2019 20:44:46 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Swoją drogą niezły syf w niecce miałem po dwóch latach stania i czekania na
    > lepsze czasy. Muł, glony -- nic fajnego. Do tego stopnia było obleśnie, że
    > karcherem szorowałem.

    Zniszczyłeś lokalny biotop :>

    L.

  • 5. Data: 2019-05-01 21:17:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 May 2019 12:01:33 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Zniszczyłeś lokalny biotop :>

    I cieszy mnie to niezmiernie. ;P
    Z serii before and after ;)

    http://barway.pl/niecka_b.jpg
    http://barway.pl/niecka_a.jpg

    W ogóle to raka i monitoring (w tym dedykowany rejestrator) sobie uzbroiłem
    i już mi na to pękło 5 kloców. A to tylko sześć kamer (z 16 zrobionych
    podejść) z czego te dwie pierwsze w porównaniu z nowymi (4k) to straszna
    mizeria i trzeba je będzie pewnie niebawem zmienić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2019-05-02 23:17:56
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Ja zrobilem cementowo-wapienny drobnym Kreiselem. Rezultat super. Ale i
    tak stwierdzilem, ze chce bardziej gladkie sciany i ten tynk pociagnalem
    lekko Smigiem - tak wiec mam polaczenie wytrzymalosci i gladkosci:)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2019-05-02 23:50:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 maja 2019 21:17:35 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > I cieszy mnie to niezmiernie. ;P
    > Z serii before and after ;)

    Okufa, obyś miał siłę i czas żeby to ogarniać i taplać się od czasu do czasu...

> [...]
    > podejść) z czego te dwie pierwsze w porównaniu z nowymi (4k) to straszna
    > mizeria i trzeba je będzie pewnie niebawem zmienić.

    Ja mam 5 kamer. Kosztowały w sumie do kupy 200 zł. Cechują się tym,
    że migają diodkami :]

    L.

  • 8. Data: 2019-05-03 01:00:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    [...ciach -- ciekawy opis przypadku...]

    > Ja mam 5 kamer. Kosztowały w sumie do kupy 200 zł. Cechują się tym,
    > że migają diodkami :]

    Diodki w jakim są kolorze -- zielone, czerwone, czy żółte? Też się
    przymierzam do inwestycji, ale nie wiem jakie wybrać. I jakie być
    powinny.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2019-05-03 07:57:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 03 May 2019 01:00:39 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >
    > Diodki w jakim są kolorze -- zielone, czerwone, czy żółte? Też się
    > przymierzam do inwestycji, ale nie wiem jakie wybrać. I jakie być

    Dużo taniej zainwestować w kilka plastykowych Maryjek z dzieciątkiem, i
    rozstawić w strategicznych miejscach. Złodziej, napotykając się na taką
    linię obrony natychmiast myśli "oj, bozia patrzy!" i wraca biegiem tam,
    skąd przyszedł.

    A wracając do tematu monitoringu, to w sklepie zainstalowałem dwie
    kamerki Xiaomi ("YI Home"). Po mojemu super sprawa - wszystko widać (w
    nocy także), podgląd w real time przez smartfon, rejestrator niepotrzebny
    bo wszystko leci w chiński cloud, a i nawet porozmawiać można przez
    kamery, jak przez telefon (mają wbudowany głośniczek i mikrofon).

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-05-03 09:17:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 3 maja 2019 01:00:41 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Diodki w jakim są kolorze -- zielone, czerwone, czy żółte? Też się
    > przymierzam do inwestycji, ale nie wiem jakie wybrać. I jakie być
    > powinny.

    Czerwone tylko i wyłącznie. Groźnie wyglądają.

    L.