  • 1. Data: 2019-05-01 16:44:39
    Temat: kosiarka - nie odpala
    Od: a...@g...com

    nie odpala po zimie kosiara z silnikiem B@S...
    na jesien chodzila ok.
    iskra na swiecy jest. paliwo jest podawane, bo swieca jest zalewana po kilku probach.
    klin i te wszystkie mechanizmy sa ok.
    silnik sie kreci ale zaplonu nie ma...
    czy to membrana?
    zamawiac w ciemno czy jest inna mozliwosc?

  • 2. Data: 2019-05-01 16:56:57
    Temat: Re: kosiarka - nie odpala
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.05.2019 o 16:44, a...@g...com pisze:
> [...]
    > silnik sie kreci ale zaplonu nie ma...
    > czy to membrana?
    > zamawiac w ciemno czy jest inna mozliwosc?

    Olej jest?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2019-05-01 17:01:39
    Od: a...@g...com

    > --
    > Czarek
    olej jest.
    wogole nie odpala, nawet nie ma tego zapachu spalanego paliwa co sie czasem przy
    utrudnionych odpaleniach zdarza.
    tu zima total.
    nie odpalila nawet na pol obrotu....

  • 4. Data: 2019-05-01 18:22:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2019 16:44:41 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
    > silnik sie kreci ale zaplonu nie ma...
    > czy to membrana?
    > zamawiac w ciemno czy jest inna mozliwosc?

    Próbowałeś wlać kapke paliwa prost pod świece i wtedy odpalić?

  • 5. Data: 2019-05-01 19:33:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 maja 2019 17:01:42 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
    > nie odpalila nawet na pol obrotu....

    A ssanie zapodałeś?
    W mojej jest takie dziwo że jak ssanie jest niedokładnie
    dociągnięte to ni cholery nie odpali. Ale jak dogniesz milimetr
    dalej wajchą to odpala od jednego szarpnięcia. Wot czary.

    L.

  • 6. Data: 2019-05-01 19:47:30
    Temat: Odp: kosiarka - nie odpala
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:
    > W dniu środa, 1 maja 2019 16:44:41 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    >
    > Próbowałeś wlać kapke paliwa prost pod świece i wtedy odpalić?

    Do filtra, a nie pod świece.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 7. Data: 2019-05-01 20:38:11
    Od: a...@g...com

    > Do filtra, a nie pod świece.

    no to chyba jedno co nie probowalismy....
    co do swiecy to czysta wkrecona, dwa machniecia rozusznikiem i swieca zalana...
    iskra jest.
    paliwo tez idzie, ale moze w formie strumienia a nie mgly czy jak to sie tam
    dzieje...
    albo za duzo powietrza? jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to wlasnie ta
    membrana...

  • 8. Data: 2019-05-01 21:33:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-01 o 20:38, a...@g...com pisze:

> [...]
    dzieje...
    > albo za duzo powietrza? jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to wlasnie ta

    Masz słabą iskrę albo sprężanie, daj kilka kropli oleju do silnika jak
    nie odpali wyczyść do sucha świecę i zmniejsz przerwę, czasami pomaga
    lekkie otwarcie przepustnicy, ja tak mam z kosiarką że na ssaniu ją
    szybko zalewa, zmniejszenie ssania nie pomaga ale przepustnica tak.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2019-05-02 09:10:49
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 01 May 2019 21:33:37 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    > lekkie otwarcie przepustnicy, ja tak mam z kosiarką że na ssaniu ją
    > szybko zalewa, zmniejszenie ssania nie pomaga ale przepustnica tak.

    Jak by to ktoś powiedział - "balsam na moje oczy".

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-05-02 10:35:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 16:44 <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > silnik sie kreci ale zaplonu nie ma...
    > czy to membrana?
    > zamawiac w ciemno czy jest inna mozliwosc?

    A paliwo "świeże" - czy zeszłoroczne?

    TG