  • 11. Data: 2019-05-02 12:39:51
    Temat: Re: kosiarka - nie odpala
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 maja 2019 10:36:27 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > A paliwo "świeże" - czy zeszłoroczne?

    ja latajac na paralotni niezbyt sie przejmuje czy paliwo jest zeszłoroczne, ono nie
    gnije

    b.

  • 12. Data: 2019-05-02 14:04:37
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 02 May 2019 10:35:42 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > A paliwo "świeże" - czy zeszłoroczne?

    Paliwo to ma de facto miliony lat ;-)
    Ale faktycznie może w zbiorniku zebrała się woda i podaje wodę z paliwem,
    zamiast paliwa?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 13. Data: 2019-05-02 14:20:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 2 maja 2019 12:39:53 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > ja latajac na paralotni niezbyt sie przejmuje czy paliwo jest zeszłoroczne,
    > ono nie gnije

    Twoje nie gnije, bo lata i jest przewietrzane. A takie co stoi
    w zatęchłej piwnicy gnije, podobnie jak np. ziemniaki :]

    L.

  • 14. Data: 2019-05-02 14:49:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jak by to ktoś powiedział - "balsam na moje oczy".
    A Tobie co się stało? kropli Ci brakło?

    Nie każdy ma chęć, ochotę i warunki aby utrzymywać żywą kosiarkę.
    A jak się chcesz ścigać z pewnym trolem na głupie wypowiedzi to pamietaj że
    on cię sprowadzi do swojego poziomu i pobije doświadczeniem :) więc nie
    idź tą drogą.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2019-05-02 14:50:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 14:20, Lisciasty pisze:

    > Twoje nie gnije, bo lata i jest przewietrzane. A takie co stoi
    > w zatęchłej piwnicy gnije, podobnie jak np. ziemniaki :]
    Bzdura, paliwu nic się nie dzieje co by silnik zauważył.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2019-05-02 14:52:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 12:39 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > ja latajac na paralotni niezbyt sie przejmuje czy paliwo jest
    > zeszłoroczne, ono nie gnije
    >

    > b.

    U mnie w agregacie gnije. Na takim rocznym muszę się sporo na chechłać aby
    odpalił. Świerzynka odpala po jednym, dwóch obrotach wału. Mówię
    oczywiście o beznyznie.

    TG

  • 17. Data: 2019-05-02 14:59:01
    Od: a...@g...com

    > Do filtra, a nie pod świece.

    mysl ze cylinder moze byc suchy i nie daje cisnienia mi sie spodobala...
    tam jest chyba smarowanie rozbryzgowe, nie ma szans zeby sie to od sznurka
    rozsmarowalo dajac cylindrowi lepkosc i cisnienie...
    ale se mysle ze manewr powyzszy moze pomoc.
    postanowilem sprobowac. uznalem ze aceton jeszcze lepiej odparuje i szybciej maszyna
    ruszy.
    no to sru, szarpniecie i chodzi....
    ale po sekundzie koniec.... oczywiscie nie liczylem na sukces i tej tam pompki nie
    ponaciskalem.
    no to dawaj, pompowanie, sznur i chodzi....
    YES YES YES.
    problem rozwiazany.
    dzieki wielkie

  • 18. Data: 2019-05-02 15:01:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 14:50 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Bzdura, paliwu nic się nie dzieje co by silnik zauważył.

    "Nie wszyscy wiedzą, że benzyna starzeje się - potrafi wręcz zgnić, jak
    często określają to zjawisko mechanicy. Wytrącające się składniki benzyny,
    woda oraz inne osady doprowadzają do zamulenia układu paliwowego. Jest to
    szczególnie niebezpieczne w nowoczesnych silnikach z układami
    wtryskiwaczy, ale również przy zasilaniu gaźnikowym, gdzie osady i
    zanieczyszczenia mogą zatkać dysze. W efekcie będą występowały problemy z
    uruchomieniem silnika, niestabilnymi obrotami, utratą mocy, zwiększonym
    zużyciem paliwa i większą emisją szkodliwych gazów."

    https://www.motofakty.pl/artykul/benzyna-w-baku-moze
    -zgnic.html

    TG

  • 19. Data: 2019-05-02 15:15:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > układami wtryskiwaczy, ale również przy zasilaniu gaźnikowym, gdzie
    > osady i zanieczyszczenia mogą zatkać dysze. W efekcie będą występowały
    To nie jest paliwo tylko syf, uwierz mi mam paliwo które leży latami,
    odpalam agregat i nic się nie dzieje, żadnego zatkania gaźnika. Zapas ma
    w kanistrze i widzę co
    leje. Takie paliwo o którym pisze w artykule to było dawno albo w jakimś
    pomie,
    filtry pozatykane a w paliwie pełno syfu, teraz jak się tankuje w dużych
    sieciach
    paliwo jest czyściutkie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2019-05-02 15:36:27
    Temat: Odp: kosiarka - nie odpala
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Lisciasty wrote:

    > Twoje nie gnije, bo lata i jest przewietrzane. A takie co stoi
    > w zatęchłej piwnicy gnije, podobnie jak np. ziemniaki :]

    Bzdury opowiadasz

    --
    Pozdr.
    T.