    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tynkować czyc zekać do wiosny?
    Date: Fri, 22 Oct 2010 16:52:54 -0700 (PDT)

    On 23 Paź, 00:17, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > A ja bym kladl. Tylko nawww.meteo.plsprawdz dokladnie temperatury
    > dla Twojego miasta / wspolrzednych i niech przez te 3 dni ktore tam
    > "przepowiadaja" jest te minimum 5st C, nie mniej (meteo sie nie myli -
    > to najdokladniejsza znana mi prognoza pogody :-). To IMHO idealna
    > temperatura zarowno na kladzenie jak i wiazanie tynku. Dopiero
    > pazdziernik mamy! U mnie sezon ociepleniowo-tynkowy konczy sie czasem
    > w polowie grudnia :-)
    > pozdr.

    A ja bym czekal.
    Pogoda niepewna. Kazdy beton powinien co najmniej 3 tygodnie sie
    wiazac zeby zmarznieta woda w nim nie robila krysztalkow i nie
    powodowala mikro pekniec.
    Jakby bylo gdzies spieszno to moze bym rozwazyl to ze zrobie wczesniej
    ale szybciej tynk moze zaczac sie kruszyc ale jak nie ma pospiechu to
    lepiej poczekac do wiosny.