  • 11. Data: 2011-06-12 18:13:49
    Temat: Re: Tynkowanie natryskowe
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-06-2011 o 16:35:17 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c416d5a9973d629b
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b455e16baa8931e8
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0cffed3d820036e
    .html

    > Na tych ramkach okien będą ci siadać ptaki i bedą robić kupki :-)
    > Wspomnisz moje słowa :-)
    > U mnie nawet próbują siadać na samym tynku lub na drobnych
    > nierównościach.
    No i niech siadają mam to w d.. ramka ma 3cm grubości,
    ciężko będzie im siąść, poza tym mają lepsze miejsca.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-06-13 01:45:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > No i niech siadają mam to w d.. ramka ma 3cm grubości,

    Na 1mm siadają jak tylko tynk nachodzi na tynk. Rozdziobią i obsrają :-)

  • 13. Data: 2011-06-13 05:43:59
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 03:45, kiki pisze:
    > Na 1mm siadają jak tylko tynk nachodzi na tynk. Rozdziobią i obsrają :-)

    To nakarmić paragonami :)))))
    MSPANC

    zdrówka
    art

  • 14. Data: 2011-06-13 08:40:39
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b455e16baa8931e
    8.html

    Wewnętrzna strony tej szpalety nie wygląda za ciekawie, jakieś takie to
    trochę krzywe Ci wyszło. Źle była zrobiona obróbka klejem, czy tak jakoś Ci
    się prysnęło?

  • 15. Data: 2011-06-13 12:21:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "xart" <x...@g...com> wrote in message

    > To nakarmić paragonami :)))))

    To nie z głodu robią :-)

  • 16. Data: 2011-06-15 09:43:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 13-06-2011 o 10:40:39 severin <s...@w...pl> napisał(a):

    .html

    > Wewnętrzna strony tej szpalety nie wygląda za ciekawie, jakieś takie to
    > trochę krzywe Ci wyszło. Źle była zrobiona obróbka klejem, czy tak jakoś
    > Ci się prysnęło?

    Wewnątrz jest goły klej bo tam będzie drzewo, ta krawędź którą widziswz
    będzie
    zakryta dlatego się nie przykładałem, faktem jest że nie jestem
    murarzem i nie mam 'ręki' żeby klej ładnie zagładzić, małe nierówności
    tynk maskuje, wiekszych nie, ale zrobiłem to sam i kosztowało
    mnie to ułamek ceny, dlatego patrzę na to mniej krytycznie :)
    Popatrz na strukturę, ona jest trochę podobna do robionych
    kiedyś tynków miotłą tylko że tam był rzadki tynk a tu są drobne kamyczki.
    Jeszcze jedna zaleta oprócz tego że sam zrobisz ścianę w kilka godzin
    oraz to że pomimo że natryskujesz z odległości 40-50cm to jest bardzo
    mało strat.

    --
    Pozdr
    JanuszK