    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Date: Tue, 10 May 2011 10:07:31 +0200

    Użytkownik quent napisał:

    > To jest właśnie przykład finansowania z podatków celów wspólnych. Na to
    > podatki - jak najbardziej.
    > Są też inne, jak policja, wojsko....
    > No i są te kompletnie zbędne jak ministerstwo edukacji, kultury, sportu...

    I śmiesznie i straszno trochę. Wybacz ale akurat jeśli chodzi o edukację
    i kulturę to uważam to za bardziej potrzebne niż wojsko.
    Niestety edukacji poziomu podstawowego nie da się skomercjalizować jak
    również kultury, sztuki itp. Ale by odwołać się do twoich pieniędzy
    przykład. Istnieją domy kultury, ośrodki kultury, które skupiają młodych
    ludzi. Nie mają szans na egzystencję z działalności zarobkowej, ale
    pomyśl czy nie lepiej zorganizować łodym ludziom czas by malowali,
    fotografowali, nagrywali muzykę niż stali pod blokiem, ładowali wina,
    narkotyki, niszczyli ławki, samochody, czy czasem komuś dali w łeb ot
    tak z nudów. Mnie się wydaje właśnie, że taka edukacja jest tańsza niż
    późniejsze naprawianie szkód, budowanie więzień dla młodych bandytów.

    pozdrawiam

    rafał