  • Data: 2011-05-10 09:24:41
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    > Sztuka i kultura rozwija się cały czas - ale by to stwierdzić trzeba się
    > nistety samemu tym zainteresować. Ciężko autorytarnie stwierdzić kiedy
    > sztuka rozwijała się najbardziej i jaka to sztuka.

    Sztuka nie potrzebuje urzędnika by się rozwijać - taki był sens mojej
    wypowiedzi.
    Poza tym ważne jest też to, że dziś zmusza się ludzi biednych do płacenia na
    to aby był tańszy bilet do Opery!

    > Odnośnie edukacji pisałem o edukacji wczesnoszkolnej.

    Do edukacji wszelkiej potrzebny jest nauczyciel, uczeń i klasa.
    Minister jest zbędny.

    > Choć nie wiem czy wiesz ale już PhD robisz w USA za darmo.

    Tak w USA kwitnie soc.
    Jest już niestety niewiele demokratycznych miejsc na świecie w których soc.
    się nie rozwija.
    Marks kiedyś pisał, że w demokracji zawsze w końcu zwycięży soc.

    > Edukacja kulturalna, sztuka, organizacja wolnego czasu nigdy nie
    > zlikwiduje problemu, ma go tylko zmniejszyć - trudno zrozumieć ?

    Ale ja nie chcę płacić na organizację czyjegoś wolnego czasu, edukacji,
    nauki śpiewu, rachowania itp.
    Czy tak trudno to zrozumieć?
    Zresztą o czym my w ogóle mówimy. Żeby jeszcze chodziło jedynie tylko o
    płacenie podatków. Tu chodzi o to, że rodzić nie ma wpływu na to czego będą
    uczyć się jego dzieci. To jest po prostu skandal. Wszystko stoi na głowie.

    > Idąc tym tropem należy zlikwidować szpitale, bo przecież nie powinno być
    > już chorych.

    Powinno się zlikwidować ministerstwo zdrowia a nie szpitale.

    > Hint: profilaktyka. Jeśli zorganizujesz dziecku czas w sposób dla niego
    > atrakcyjny i w czasie tym zdołasz wykształcić w nim wrażliwość, empatię,
    > brzydko mówiąc również socjalizację to w ogólnym rachunku koszty
    > poniesione przez społeczeństwo są niższe nisz koszt utrzymywania
    > darmozjada, czy bandyty.

    Hint: Chodzi o sposób finansowania. To jest ciągle ten sam problem.
    Finansowanie przez pośrednika jest zawsze droższe JEDNOCZEŚNIE wszelkie
    usługi opłacane z przymusowego ubezpieczenia są ZAWSZE dużo droższe, niż te
    same usługi na uwolnionym rynku.

    Niedawno był tu podobny wątek w którym oftopicznie zostało już chyba na ten
    temat wszystko napisane. Dlatego dla mnie EOT przynajmniej jeśli chodzi o
    rzeczy nie związane z prawem budowlanym w kontekście filozofii UE.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info