    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ipc7q7$iv9$2@node2.news.atman.pl> <4db9a731$1@news.home.net.pl>
    <ipcjit$1op$3@node2.news.atman.pl> <4dbd40d3$1@news.home.net.pl>
    <ipjid2$ndm$1@node2.news.atman.pl> <4dbd4f63$1@news.home.net.pl>
    <ipjktv$q1h$1@node2.news.atman.pl> <ipuv0f$mj2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vu5jp6151cvm6g@lap> <4dc7923a$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <iq94sn$rlv$1@node2.news.atman.pl> <4dc81a58$1@news.home.net.pl>
    <iq974a$u0o$1@node2.news.atman.pl> <4dc82121$1@news.home.net.pl>
    <iqaro3$bkj$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Date: Tue, 10 May 2011 10:19:29 +0200

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    > Wybacz ale akurat jeśli chodzi o edukację i kulturę to uważam to za
    > bardziej potrzebne niż wojsko.

    Nie neguje, że potrzebne ale państwo nie powinno się tym zajmować.
    Ale to już z tematem wątku nie ma nic wspólnego. Niepotrzebnie w ogóle o tym
    pisałem.

    > Niestety edukacji poziomu podstawowego nie da się skomercjalizować jak
    > również kultury, sztuki itp.

    Największy rozkwit kultury i sztuki był w czasach gdy nikt nie myślał w
    ogóle o czymś takim jak ministerstwo kultury i sztuki.
    Odnośnie do edukacji - gdyby Harward przenieść dziś do Polski to na drugi
    dzień musiałby zostać zamknięty bo nie spełnia norm jakie stawia Minister
    szkołom wyższym (cyt. Rybiński) :-DDD

    > czy nie lepiej zorganizować łodym ludziom czas by malowali, fotografowali,
    > nagrywali muzykę niż stali pod blokiem, ładowali wina, narkotyki,
    > niszczyli ławki, samochody, czy czasem komuś dali w łeb ot tak z nudów.

    Dziś domów kultury, świetlic wiejskich itp. cała masa. Rozumiem, że w
    związku z tym nie ma dziś takich co stoją pod blokiem, ładują wina,
    narkotyki, niszczą ławki, samochody lub czasem komuś dają w łeb. :-P

    > Mnie się wydaje właśnie, że taka edukacja jest tańsza niż późniejsze
    > naprawianie szkód, budowanie więzień dla młodych bandytów.

    To zdanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info