  • Data: 2017-08-22 12:36:55
    Temat: Re: UPS-a wsadzić w ścianę czy może nie?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 11:32:41 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Mam UPS naścianiewiszący. Dość płaski. Nie mam jak w tej chwili sprawdzić
    > co to za model, ale to i tak bez znaczenia -- tak dawno kupiony, że już
    > raczej niedostępny. Jakis APC w każdym razie.

    I bakteria mu działa jeszcze? Ile żyją takie bakterie?

    > Wysłanie klamota do rozdzielni
    > zadaje mi się słabym pomysłem. Bo niby po co?

    Przede wszystkim żeby nie walał się pod biurkiem, żeby uniknąć
    kombinowania z przewodami zasilającymi itp. A znajdę w rozdzielni
    eskę zasilającą to gniazdko i zrobię "bajpasa".

    > Jak jest na miejscu, to da się
    > podpiąć kabelkiem USB do komputra, by ten wiedział, że ma się zamknąć zanim
    > prundu braknie całkiem.

    A o tem nie pomyślałem. Od rozdzielni do biura jest mnóstwo daleko.
    Po ethernecie toto nie komunikuje się?

    > Gdy chodzi o samą ochronę patrycji przed skokami, to UPS może być z tych
    > najmniejszych. A najmniejszy jaki miałem, miał format napędu CD i mieścił
    > się cały w obudowie komputera.

    Hm muszę obczaić...

    L.