  • Data: 2017-08-22 17:21:55
    Temat: Re: UPS-a wsadzić w ścianę czy może nie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > A no nie wiedziałem, że Waść grasz w kosmiczne MMORPG :]

    To Waść mało jeszcze wiesz na mój temat!

    > To da się łatwo rozwiązać, pomiędzy baterię a UPSa trzeba wsadzić
    > jeszcze takiego dodatkowego małego UPSa.

    To się nazywa "zasilacz buforowy". A i owszem, gdybym teraz miał jaką
    budowe przesiębrać, to bym zrobił instalację w większości na 12 woltów.
    Z akumulatorem na wrazie co. Ledowych świecidełek na to napięcie nie
    da się spieprzyć na etapie projektu tak jak tych na 230V, więc nigdy
    nie migają. Cała domowa elektronika radzi sobie, bądź łatwo może sobie
    poradzić z takim zasilaniem. Na 230V to ja mam lodówkę oraz pompy do
    wody. Tudzież okresowo włączane sprzęty kuchenne i podobne.

    > No nic, czuję się dokształcony, trzeba szukać klamota :>

    Jeszcze można poszukać laptopa i podłączyć do niego monitor i klawiturę.

    --
    Jarek