    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UPS/zasilacz PV itd
    Date: Tue, 06 Sep 2022 10:04:41 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2022 o 19:40 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Cześć.
    >
    > Poszukuje takiego czegoś:
    > 1) działanie jak UPS - potrzymanie 230V z akku w razie zaniku sieci
    > 2) doladowywanie akku (12V) z paneli słonecznych
    > 3) doładowywanie akku z 230V jak nei ma słońca
    > 4) nadmiar energii z paneli słonecznych wciskany do wyjścia 230V jako
    > wspomaganie
    >
    > O ile punkty 1-3 spełnia byle Volt SinusPro z serii S, to juz punkt 4
    > wydaje się być poza zasięgiem kilku urządzeń, które obejrzałem.
    >
    > Pod 230V mam podpiete w sumie około 200 wat mocy ciągłej (głównie sprzęt
> [...]

    Podobnie widzę kombinujemy :-)
    Mam dwie instalacje PV - jedna duża, druga mniejsza. Mniejsza jest spięta
    z falownikiem SUN2000-6KTL-M2, który ma to czego potrzebujesz.
    Najmniejsza wersja tego falownika ma 3kW - zerknij na niego.
    Na razie temat z aku zaparkowałem bo zniechęcają mnie dodatkowe koszty
    osprzętu.
    Jak kWh będzie po Nowym Roku po 2-3 zł to się będę od nowa nad tym
    zastanawiał.

    TG