  • Data: 2022-09-06 14:49:19
    Temat: Re: UPS/zasilacz PV itd
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/09/2022 14:36, Piotrek wrote:
    > W takim razie całe rozwiązanie sprowadza się do zakupu (prawie)
    > dowolnego falownika hybrid off-grid, który spełnia Twoje wymagania
    > cenowo/mocowe.

    Zgadza się. W 90% wypadków albo funkcja 4) nie istnieje (PV ładuje tylko
    akumulator) albo nie sposób wyjąć tą informację z gardła chińczykowi,
    nawet jeśli jest producentem (więc zakładam, że nie mam gwarancji, że
    mam). Dlatego pytam na grupie. Jesli mam zrobić samodzielnie research,
    to się poddaje - nie stać mnie na sprowadzenie 10 i szukanie czy któryś
    ma taką funkcję.

    > Pierwszy lepszy:
    > https://www.aliexpress.com/item/1005004362127468.htm

    No i gwarantuje, że punt 4) będzie spełniony, czy nie?