    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ukladam welne
    Date: Thu, 5 Nov 2009 02:35:46 +0100
    <hcak4i$afi$1@news.interia.pl> <hcbkme$5mo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hcbnb8$1ts$1@news.interia.pl> <hcf20k$rqs$1@opal.futuro.pl>
    <hcfaeh$t6l$1@news.interia.pl> <hcfmcl$2nf$1@opal.futuro.pl>
    <hcfus6$lip$1@news.interia.pl> <hcgmvt$k2s$1@inews.gazeta.pl>
    <hch17h$tlu$1@news.interia.pl> <hchfg9$pi8$1@opal.futuro.pl>
    <hchk18$kmo$1@news.interia.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <hckvr3$5qk$1@news.interia.pl>
    <9...@a...googlegroups.com>
    <hcq67b$2743$1@news2.ipartners.pl> <hcqk5o$c7p$1@news.interia.pl>
    <hcrh2a$iii$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hcsfdv$igc$1@news.interia.pl>
    <hcsh24$nso$1@opal.futuro.pl> <hcsko3$u63$1@opal.futuro.pl>
    <hcspbd$6is$1@opal.futuro.pl> <hct857$jpn$1@news.interia.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hct857$jpn$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Ja Ci Kiki szczerze wspolczuje. Akurat kiedy robie teraz to sa te zimne
    > wiatry. Jak narazie wieje tam gdzie ma wiac bo wszystkiego na raz nie
    > zrobie. Przez ulozona welne kompletnie nie czuje zadnego wiania. Zobaczymy
    > jeszcze co bedzie jak pootwieram otwory do wentylacji pod deskami z
    > zewnatrz, ale jak na razie jest git.
    > Tak sobie pomyslalem ogladajac dom z zewnatrz pod dachem, ze w podbitce
    > mozna by wiatroizolacje przymocowac do desek i sciany w rogu. Problem
> [...]

    Chyba nie, bo pod podbitką ma wiać wiaterek żeby wiało w szczelinie.
    Szczelina ma być odizolowana od wiatru.
    W gorące dni tam też ma wiać żeby sie nie zapaliło od temperatury słońca.
    Tam niech wieje.
    Mam rozkręcanie garderoby i za 3-4 dni bede rwał płyty. Tam jest
    skomplikowana sytuacja. Wydaje mi się, że jest kłopot na styku płaszczyzn
    sufitu, skosu i podłogi strychu. Tam sobie po prostu wieje i wwiewa miedzy
    sufit i podłogę strychu. Kongo ogólnie.