    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ukladanie glazury - podstawy
    Date: Thu, 10 May 2012 11:31:26 +0200

    W dniu 2012-05-10 10:43, Marek pisze:

    > Swojego czasu znalazlem troche informacji na stronach castoramy.

    To i mozna inne znalezc. Chialem miec terakote na balkonie, wszystkiego
    8m2. nikt nie chcial sie za brac, bo za malo. Wzialem sie sam, pierwszy
    raz w zyciu wychodzac z zalozenia, ze skoro pan Mieciu w najlepszym
    razie po zawodowce daje rade, to ja tym bardziej ;).
    Zajelo mi to 5 popoludni z fugowaniem. Minela juz 3 zima i wszystko sie
    pieknie trzyma, a nauczycielem byl internt.