  • Data: 2021-09-22 22:41:54
    Temat: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś coś podpowie?
    nie żebym się znał, w sensie nie jestem fachowcem, ale parking i parę
    dróg dojazdowych wybrukowałem. To co masz, doprowadź do takiego stanu
    żeby się dało jeździć - jak najtanszym kosztem. zobaczysz co i jak się
    będzie zmieniać. stawiam na to, ze drastyczna zmiana, wymagająca
    podjęcia działań z Twojej strony, wystąpi raz. wtedy, na wiosnę, albo za
    rok, albo za dwa lata, zrobisz co trzeba i dasz taką nawierzchnię jaką
    chciałeś.
    Nie miej do siebie pretensji. PRzyjmij to jako trudny do przewidzenia
    przypadek, a nie błąd w sztuce. A teraz, po fakcie, to każdy doradca
    mądrala - jakby wiedział ze upadnie to by się położył

    ToMasz