    Subject: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <n...@e...il>
    Date: Wed, 31 Aug 2016 17:42:53 +0200

    On 31.08.2016 17:10, Budyń wrote:

    > 2 warstwy siatki do wysokosc 2m załatwia sprawe. Albo przykrecic piec zeby nie
    łaził po podwórku :)

    Mam takiego co zjada narożniki :-) Teraz wychodzi jaki syf to jest ten
    styropian na elewacji. Zwierzęta opierdolą zębami mur, a co dopiero
    styropian.
    Styropian odłazi przy każdym oknie, dookoła. Wszędzie są szparki na
    grubość żyletki, czasem i zapałki ale są. Wiatr napiera i włazi pod spód.

    Nie wiem. Dałbym teraz Ytong 48cm bez żadnego ocieplania. Ściana
    teoretycznie 0.2 ale bez syfu z wykonawcami. Układane na cienki klej.
    Poddasza bym nie robił. Jedynie atrapę poddasza żeby piętro było piętrem.

    Ten cały syf budowlany nie prowadzi do niczego dobrego. Czym mniej tych
    drani tym lepiej.

    Wiesz o ile można zaoszczędzić na całej reszcie prac jakby murować 1W
    bez ocieplenia tylko tynk na to?