    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Date: Wed, 7 Sep 2016 00:03:24 +0200
    <57cf1538$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-09-06 o 21:12, KIKI pisze:

    > Właśnie przewiewa strukturę. W tym cały problem.

    Nie moge tego potwierdzic. Moze dlatego, ze mam 1W 44cm. Po
    zaszpachlowaniu w czasie murowania z zewnatrz pionowych spoin nic
    takiego sie nie dzialo a spedzilem na budowie osobiscie kilka ladnych
    miesiecy, zaliczajac kazda pogode. Dlubiac instalacje nie ma szans zebym
    tego nie zauwazyl. Druga sprawa to pocialem tego dobrych kilkaset sztuk.
    Gdyby to bylo tak super poryzowane to kawalki rozpadaly by sie w rekach,
    no i nosnosc nie byla by tak korzystna.

    > Tak to masakra.

    Teraz mysle, ze to byl moze jakis firmowy marketingowiec siejacy
    popeline gdzie wlezie.

    > Rapowanie byle czym niewiele kosztuje. To raczej głupota i niewiedza.

    Ale wiesz.. Wymaga ustawienia rusztowania, kilku dniowek i co by nie
    bylo zgrubnego wyrownania. pozostawienie tak calkiem byle jak moze
    przyspozyc problemow. Jak tak ma to wygladac to faktycznie lepiej od
    razu sciany zewnetrzne budowac z czegos innego.

    Pozdro.. TK