  • Data: 2016-09-07 16:09:48
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 września 2016 14:34:17 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ale Ytong też bym tynkował. Nawet gdyby był cienki i wymagał ocieplenia
    > styro.
    > Teraz bym się pokusił może nawet o 1W 48cm i tyle. Zobacz o ile mniej
    > roboty i nerwów.

    kiki, miedzy felernym budowaniem, które widzimy wokół a budowaniem prawidłowym jest
    różnica. Mozna też dac sie pokonac fobiom budowlanym i próbowac przedobrzyc. Jesli
    przedobrzysz - tracisz wiarygodnosc.
    A wlasnie usilnie probujesz - zamiast zalecac prawidlowe budowanie zaczynasz
    kombinowac.
    Zalecanie budowy sciany 1W dlatego ze ma sie fobie złych fachowców jest mało
    sensowne. Po prostu fachowców trzeba dopilnowac, a temat znac zeby wiedziec czego
    pilnowac.

    Nawiasem mowiac pytalem jednego budowlanca - poinformowal mnie ze on klientowi mówi
    ze klejenie styropianu na placki kosztuje tyle, na ramki cos tam wiecej i to klient
    decyduje.

    b.