    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uszczelnienie balkonu
    Date: Mon, 25 Oct 2010 12:43:13 +0200

    W dniu 2010-10-24 03:17, Filip KK pisze:

    > Zapewniam Cię, że Ceresit nie ma podobnych parametrów, Mapei jest
    > zupełnie inny, nawet w konsystencji po rozrobieniu. Albo robić dobrze
    > albo wcale. Ile zaoszczędzisz? Niewiele... A potem się okaże, że trzeba
    > będzie wszystko kuć. Mapei używa się do budowy basenów olimpijskich, ten
    > argument jest chyba wystarczający? :)

    Cena 150 zł Mapei około 60 zł Ceresit (ok 10 m2), różnica spora. Nie
    pamiętam jakie parametry ma mapei ale ceresit chyb 7 m słupa wody
    (również służy do basenów - wprawdzie nie ma słowa o olimpijskich :)

    Ja mam tylko balkon, na którym będą płytki, a te stanowią dobrą barierę
    dla wody. Jedynie co może się stać to kiedyś mogą fugi popękać i tamtędy
    będzie woda chciała podciekać. Ale to tylko kapilarne podciągane bez
    jakiś ciśnień. Więc nie chcę przepłacać na wyrost.

    Jeszcze lepsza jest jakaś żywica (nie pamiętam nazwy) bezpośrednio do
    klejenia płytek. Problem w tym, że musi być kładzione na gładką
    powierzchnię bo chyba najgrubsza warstwa żywicy jaką da się posmarować
    to około 2-3 mm ale koszt tego kleju to około 400 zł puszka na 8 m2

    Ale dzięki za info

    Ariusz