  • Data: 2019-02-17 11:31:49
    Temat: Re: W gąszczu kabli HDMI się zaplątałam
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/02/2019 20:48, Majka wrote:
    > - połączenia telewizora z komputerem.

    Np bezprzewodowo.

    W niektórych zastosowaniach wystarczy chromecast (około 100zł za używany
    stary model jeśli nie wymagasz 4k do 300zł za najnowszy).

    Wiele nowych smarttv ma możliwość podpięcia ekranu bezprzewodowo bez
    dodatkowych pudełek, wprost z poziomu OSa. Ba, potrafią włączyć tv ze
    stanu uśpienia.

    Wada jest taka że nie nadaje się za bardzo do oglądania filmów ani
    grania z uwagi na opóźnienie i artefakty kompresji.

    Zaleta jest taka że nadaje się do pokazania zdjeci z wakacji i pracy w
    normalnych aplikacjach.

    Zdefiniuj zastosowanie, może się okazać że potrzebujesz co najwyżej
    dekoder powiesić z tyłu TV a resztę bezprzewodowo.