  • Data: 2016-07-19 17:13:23
    Temat: Re: Warzywnik.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 15:39:46 +0200, wolim napisał(a):

    > Na warzywnik trzeba mieć dużo czasu. A mnie jednak cały czas go brakuje
    > :).

    Że dopowiem: praca w warzywniku zajmuje mi jakieś 2-3 godziny dziennie,
    codziennie od ok. 18ej, bo idę o tej porze wyrzucić odpadki organiczne z
    całego dnia do kompostownika, stawiam wiaderko obok niego - i dłubię coś w
    warzywach :-)
    Wg mnie zwykła porcja wysiłku i ruchu, a przy tym, co cenne, zamiast
    kolacji, więc podwójny zysk. Cóż, niektórzy wolą sobie np pobiegać,
    bezproduktywnie, mówiąc potem, że na ogród warzywny czasu im brak ;-PPP