eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik › Re: Wąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik
  • Data: 2017-06-11 21:27:19
    Temat: Re: Wąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A co do węża to czy musi być spożywczy? Nie wydaje mi się, żeby toto na fotce,
    > jak również ordynarne plastiki z wnętrza zmywarki, miały jakieś atesty
    > do kontaktu z żywnością...
    >
    > L.

    Gdybym miał pewność właśnie, że nie musi to być wąż 'do celów spożywczych', byłoby to
    dużym ułatwieniem, bo myślę, że w sklepie motoryzacyjnym szybko bym znalazł
    zamiennik.
    Wydaje mi się twój wniosek jest całkiem słuszny, bo te gumy/uszczelki to żaden
    'majstersztyk' - po prostu czarna guma.

    pzdr
    Bogdan