eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik › Re: Wąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik
  • Data: 2017-06-12 09:22:39
    Temat: Re: Wąż gumowy / krociec do zmywarki - znaleźć zamiennik
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 11 Jun 2017 11:32:04 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Jak ktoś ma namiary na jakiś inny wąż/materiał/patent,etc. to prośba o info.

    Ja się zaopatrywałem w north.pl, muszę przyznać, że zaplecze mają ogromne,
    także zamienników, fajne wsparcie. Można szukać po sklepie samemu, ale
    lepiej zadzwonić, albo naskrobać na czacie i konsultant pomoże odnaleźć
    część.

    https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-zmywarek/czesc
    i-electrolux/rury-do-zmywarek-electrolux,g690327,o30
    .html
    Widzę tutaj coś, co mogłoby odpowiadać zapotrzebowaniu za 70 zł.

    --
    Pozdor
    Myjk