  • 21. Data: 2021-12-25 23:18:17
    Temat: Re: Ważna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 grudnia 2021 o 23:01:08 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    sprawie jak długość życia jest mało prawdopodobne. Z wyjątkiem tego że na oko
    oceniłes sytuacje że będzie dobre i cała Ukraina do nas przyjedzie zeby na
    demograficznie ratowc sprawdziłeś takiendane jak wyze demograficzne w Polsce. Średnią
    dlugosc życia w Polsce. Jakie i kiedy były największe przyrosty ludności Polski po
    wojnie. Jaki jest bilans tonów i urodzeń.
    urodzeń. Pomiędzy 1950 a 1960 rokiem był szczyt urodzeń. Rocznie przybywało nas po
    prawie 800 tysięcy rocznie. Pierwszy wy skończył się ok 1965 roku i według tego co
    zostało policzone przybyło nas od wojny ok 10 milionów. Najstarsi urodzeni po wojnie
    mają ok 76 lat i teoretycznie już nie żyją, średni długość życia dla obydwu płci w
    Polsce to ok 75lat. Ci z końca pierwszego wyżu mają 57 lat. Ale ok 7 milionów ludzi z
    dziesięcioletniej górki pierwszego wyżu ma pomiędzy 74 a 64 lata. Grupa ta wchodzi w
    okres przyspieszonego wymierania. Oznacza to że w trybie przyspieszonym będzie
    uwalniała się substancja mieszkaniowa jak by w komunie nazwali. To by było na tyle.
    Może cię temat zaciekawi na tyle że zaczniesz dalej sprawdzać dane. Niedawno dałem
    link do strony na której są dane demograficzne dla chyba wszystkich panstw na
    świecie. Wystarczy popatrzeć na wykres Ukrainy żeby stwierdzić ze do nas nie przyjada
    w takich ilościach które by uratowały demografię i rynek mieszkaniowy. Możesz jeszcze
    sprawdzić prognozy nie dla pojedynczych państw a dla grup państw. Są tam dla Europy
    wschodniej, zachodniej, północnej i południowej. Jak sprawdzisz to będziesz wiedział
    dlaczego Ukraińcy do nas nie przyjdą w ilościach hurtowych.
    > Nie rozumiem w czym probl;em
    >
    > W Japonii obowiązuje tradycja, że nikt nie zamieszka w domu po nieboszczyku i
    milion pustych domów stoi od lat bez mieszkanców

    > Wystarczy wprowadzić tradycję, że po zmarłym covidowcu dom należy wyburzyć
    > a mieszkanie dezynfekowac przez rok kwarantanną
    > i problem rozwiązany
    Znaleźli na to sposób mu dawno. Kiedyś jak był ktoś stary w domu i pożytku z niego
    nie było to mowiono do niego tak. Tata widzi tamtą gore co śnieg na niej zawsze leży.
    Tata pójdzie i przyniesie tego śniegu. Buty tata zostawi bo sie jeszcze mogą przydać.
    A teraz oddają staruszków do ichnich dpsow żeby w domach i mieszkaniach nie umierali.
    Poza tym jeśli idzie o demografię to są w trochę lepszej sytuacji co my.

  • 22. Data: 2021-12-25 23:31:29
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 December 2021 at 23:18:19 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    Poza tym jeśli idzie o demografię to są w trochę lepszej sytuacji co my.
    dada
    u nich z xdemografią same cuda
    w fabrykach najmłodsi pracownicy zaczynaja się od 70 lat
    a kończą pod 95-100 lat,
    bo tam ludzie się nie rodzą od lat
    Ujemny przyrost i brak imigrantów
    bo dawniej cesarz kazał ich wyrzynać
    i ludzie to nadal pamietają

    Japonia sama upadnie za 50 lat w wyniku bezludnienia

  • 23. Data: 2021-12-25 23:37:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 grudnia 2021 o 23:31:30 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > bo dawniej cesarz kazał ich wyrzynać
    > i ludzie to nadal pamietają
    >
    > Japonia sama upadnie za 50 lat w wyniku bezludnieni
    Dane demograficzne pokazują że do końca wieku ubędzie ich 1/4. Nas połowa.

  • 24. Data: 2021-12-26 01:34:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 December 2021 at 23:37:48 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    > Dane demograficzne pokazują że do końca wieku ubędzie ich 1/4. Nas połowa.
    Demografia to nie nauka a deluzje

    do końca wieku oni ubędą w calosci
    bo jak już raz powiedziałem,
    emigranci tam nigdy nie przyjadą na rozmnożenie, bo za cesarza im ucinali glowy

    zatem Japonia to dead hourse i nawet Chinczyk ich nie zechce, bo ucinali glowy
    Chińczykom i torturowali ich podczas 2WS

    Japonia to nadal kraj dzikusów sredniowiecznych

    A to co oglądamy to jedynie lukier dla zagranicznych turystów

    Wystarczy oglądac kanał @MarieKodo #MarieKodo

    Ona wszystko pieknie sklada, uklada w szufladkach
    ale jak pokazała śpiżarnię to tam ma 500 różnych kartoników, flakoników,
    total horror

    A ten ich Noblista Suki od efektu szklarniowego,
    20 lat czekał na Nobla na Princeton, a przed nim dostał Al Gore i spółka za
    nic-nie-robienie

    Suki ma 90 lat a sprawny, zdrowy, wygłosil wykład noblowski

    Noblista innej narodowości to by tego wieku z trudem dociągnął na noszach czy wózku

  • 25. Data: 2021-12-26 21:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 26 grudnia 2021 o 01:34:27 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Suki ma 90 lat a sprawny, zdrowy, wygłosil wykład noblowski
    >
    > Noblista innej narodowości to by tego wieku z trudem dociągnął na noszach czy wózku
    Poszedł byś na jakąś górę i śniegu przyniósł. Buty zostaw.